Puslapiai

2010 m. gegužės 31 d., pirmadienis

Lašiša su salierais ir garstyčių padažu


Šitą receptą atradau prieš metus mano ne kartą minėtame žurnale "Lecker" ir jis tapo vienu mano mėgstamiausių būdų paruošti žuvį. Man labai patinka garstyčių, saliero ir žuvies derinys. Nebūtinai tai turi būti lašiša. Originaliame recepte nurodytas sterkas. Man po ranka buvo lašiša, todėl taip ir padariau. Manau tiktų ir kita žuvis.

Reikės:

svogūno
česnako skiltelės
salierų stiebų (mažiausiai vieną krūmą iš 6-7 stiebų, aš kartais paimu du krūmus, nes salierus mėgstu ir man jų per daug nebūna)
2 šaukštų miltų
200 g grietinėlės
druskos, juodųjų pipirų
250 g lašišos (originaliame recepte žuvies gerokai daugiau - 600 g, bet man patinka, kai salierų yra daug, o žuvies kiek mažiau)
2-3 šaukštai garstyčių padažo

  • Salierų stiebus (jei yra šiek tiek lapų ant stiebų, supjaustau ir juos kartu) supjaustau kaip dešrą , supjaustau svogūną ir česnaką ir kepu keptuvėje.
  • Kai salierai vos vos suminkštėja ir sumažėja jų masė, apibarstau juos miltais. Maišydama supilu grietinėlę ir dar kelias minutes kepu, kol grietinėlė su miltų mase pradeda tirštėti ir veltis apie salierus. Pasūdau ir pagardinu pipirais. Sukrečiu į riebalais pateptą indą, tinkamą kepimui orkaitėj.
  • Žuvį supjaustau gan dideliais gabalais ir išvolioju garstyčių padaže su pipirais. Žuvį išdėlioju ant salierų. Kepu orkaitėj, kol žuvis iškepa.

Originaliame recepte patariama pridėti per pusę perpjautų baltų vynuogių ir pripjaustyti romėniškų salotų ir dar pakepti orkaitėj 5 minutes. Aš vieną kartą pabandžiau, bet man nepatiko, nes salotos sukrito, neliko jokio traškumo. Jeigu dar kada bandyčiau nebekepčiau po to, kai pridėjau salotų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą