Puslapiai

2012 m. liepos 2 d., pirmadienis

Kavos pyragas

Dukart per savaitę aš nešu savo, dabar jau septynių mėnesių vaiką, pasižmonėti ir pažiūrėti į kitus tokius pat mažus piliečius. Jai patinka stebėti įvairias judėjimo technikas, kartais ir pati pademonstruoja, kaip reikia ritinėtis. Na o man tas pasižmonėjimas turbūt ne mažiau svarbus (gal net labiau svarbus), nei mano mažajai. Čia aš pasijuntu normaliu žmogumi, kurio kiti klauso, net jei aš kalbu tik apie sauskelnes, košes ir miegą. Auginant mažą vaiką, tai pačios aktualiausios temos. Beje, čia susirenka ne tik mamos, bet ir tėveliai. Pasirodo nemažai vyrų užsiima vaikų auginimu. Tiesa, veiksmas vyksta Berlyne. 


Žodžiu, aną savaitę įstaiga, kurioje susitikinėjome, užsidarė vasaros atostogoms. Ta proga pavaišinau visus kavos pyragu. Knietėjo išbandyti, nes jis jau persirito per bent kelis blogus, o pradžią davė Sonatina.
Recepto nekartosiu, galima spausti nuorodą. Vietoj kapučino naudojau pasaldintą juodą kavą. Daugumai labai patiko stiprus kavos skonis pyrage. Man trūko saldumo. Bet aš labai jau saldžiai mėgstu. Sakiau, kad daugiau nedarysiu, bet vyras sako, kad galėčiau ir pakartoti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą