Puslapiai

2012 m. birželio 9 d., šeštadienis

Šokoladainis su braškėmis ir grietinėle




Užsidegiau padaryti šokoladainį iš naujo "Lecker" numerio viršelio. Man tai buvo iššūkis, nes turbūt dar niekad nesu normaliai išplakus grietinėlės - arba palieka skysta, arba sumušu sviestą. Šį kartą lyg ir gavosi - laikėsi užtepta ant šokoladainio net ir kitą dieną. Tiesa, aš pati taip ir neparagavau galutinio rezultato. Vyras viską nunešė į darbą ir su kolegom paminėjo dukrytės 7 mėnesių sukaktį. Bet jei nebeliko ką nešti atgal ir netgi vos suspėjo padaryti nuotraukų, tai matyt rezultatas gavosi valgomas.


Reikės:

200 g sviesto
250 g miltų
200 g tamsaus šokolado
3kiaušinių
200 g cukraus ir dar 4 šaukštų cukraus
1 šaukšto kakavos
2 a.š. kepimo miltelių
400 g grietinėlės
grietinėlės standiklio (gal ir be jo galima apsieiti, bet dariau su juo)
braškių papuošimui

Ištirpinti šokoladą ir sviestą. Išplakti kiaušinius su cukrumi. Miltus sumaišyti su kepimo milteliais ir kakava. Miltus ir ištirpusius šokoladą su sviestu įmaišyti į išplaktus kiaušinius. Tešlą gerai išmaišyti. Viską supilti i riebalais suteptą formą. Aš naudojau 18cm skersmens forma su skyle per vidurį. Kepti 180C apie 40 min. Mano forma gal buvo kiek per maža tokiam tešlos kiekiui. Sutilpti tešla sutilpo, bet kepdama ji pradejo kilti ir lipti iš formos. Na aš tuos išlipusius kraštus tiesiog nulaužiau ir suvalgiau :)
Iškepusį šokoladainį palikti atvėsti.
Išplakti grietinėlę su cukrumi. Aš naudojau dar ir standiklį, nes nepasitikiu savo jėgomis grietinėlės plakime. Bet turbūt gautųsi gerai ir be jo. Išplakta grietinėle aptepti šokoladainį ir padėti bent valandai į šaldytuvą. Prieš valgant apklijuoti viską plonai pjaustytomis braškėmis. 

1 komentaras:

  1. Dear Agne, we enjoyed your creation very much. I was a little bit sceptical, about the combination of strawberries and chocolate, but your cake has convinced me totaly. thanks a lot

    anne

    AtsakytiPanaikinti